"Hidd el, hogy mindent elérhetsz. Higgy benne, és ez épp elég. Higgy abban, hogy helyreáll, hogy megtörténik, hogy eljön, hogy bekopogtat, hogy igenis van, mert van. Csak kitartás kell. Pofonok jönnek, de akármennyire is fáj, neked mindig erősebbnek kell lenned. És erősebb is leszel. Elkapod az öklét, és úgy lenyomod, hogy soha többet nem jön vissza. Aztán meg majd kapsz újat. Újabb pofonokat. De amíg van erőd, és miért ne lenne, felveszed vele a kesztyűt, és igenis harcolsz. Ugyanis van, hogy nem az Élet üt, hanem te saját magadat, az Élet meg csak segíteni akar. A kezét nyújtja, te meg azt hiszed bántani akar."

Oravecz Nóra

2013. május 5., vasárnap

Gondolkozz pasiaggyal!



Gyors "reggeli" beköszönééés. :)

Voltunk tegnap túrázni Csákváron Danival, tesómmal, és apával. Nem volt olyan durva, mint Dobogókőn, de azért szerintem ez is nagyon jó volt. Kezdődik a mászkálós időszak, nagyon úgy tűnik.:) Sajna csak azt a képet tudom mutatni Nektek, amit Dani csinált, mert még mindig nem vittem el a fényképezőt. :@ Jövőhéten most már muszáj lesz...
Jó lett volna ha Dani nem dobálja rám a hernyókat... nagyon kiakasztott vele.:D
Benéztünk még mamához, meg elmentünk fagyizni. Ő vezetett.. bár nem is értettem, mert amikor felhangosítottam neki a zenét rögtön elkezdett pampogni, hogy ő így nem tud vezetni... na mondom..:D Szép. Szerintem akinek van jogsija, és megtanult vezetni, az tud hangos zenére is, meg Pesten is menni stb.. na de mindegy :D Én majd tuti nyomatni fogom a nótát egyszer.:D

Este pedig pihiztem, nagyon fáradt voltam mondjuk..már 11kor bealudtam. 
Viszont nagyon jó filmet néztem meg, mostanában szerintem ez volt a legjobb amit láttam. :) 
Gondolkozz pasiaggyal 
Minden nőnek csak ajánlani tudom. Na meg a pasik is megnézhetnék szerintem...tanulságos lenne, az egyszer biztos.  
Tartalom: A történet négy párról szól. A kapcsolataik hatalmi egyensúlya felborul, amikor a négy nő úgy gondolja, hogy a gyakorlatban is kipróbálja a társkapcsolatokról szóló népszerű könyvben olvastakat. Steve Harvey Viselkedj úgy mint egy hölgy, gondolkozz úgy, mint egy férfi című könyve segít abban, hogy a nők megtudják, mit akarnak a férfiak, hogyan lehet fölébük kerekedni. Ám a párjaik hamarosan rájönnek erre, és kidolgoznak egy tervet, hogy mindezt a maguk javára fordítsák. Kezdetét veszi a nemek csatája.
forrás: http://www.port.hu/gondolkozz_pasiaggyal!_think_like_a_man/pls/w/films.film_page?i_film_id=128647

Szóval nagyon imádtam, kicsit rámutat arra, hogy hogyan kéne viselkednie a nőknek és a férfiaknak, illetve a szerelmet egy háborúnak tekinti valamilyen szinten, viszont humorosan jeleníti meg. Sok okos dolgot tanulhattam a filmből.:) Pl. nem leszek instant nő.;)
Illetve igenis alap dolognak kéne lennie, hogy a pasik kinyitják az ajtót, előre engednek stb..viszont ezt a mai világban már nevetségesnek találják. Szerintem nem lenne rossz visszahozni, na meg 5 tali után lehetne az, hogy a házamban megiszunk egy italt. 
Tipikusan olyan film volt, amit megnéznék még, és meg is fogok +barátnőimnek is tuti ajánlom.:)

na de megyek is,mert ezeregy dolgom van, azt sem tudom hol kezdjem, főleg , hogy ma még el is akarok menni itthonról. majd jelentkezem Drágaságok . puszinyuszi :)) csók


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése